Home » Blog » Ρόδος: “Λακκούβες στο οδικό δίκτυο” το πρώτο πρόβλημα των πολιτών μέσα στην καθημερινότητα, σύμφωνα με ειδικό ερωτηματολόγιο του δήμου – Εδώ και 10 ημέρες ξεκίνησαν οι διαδικασίες ασφαλτόστρωσης

Ρόδος: “Λακκούβες στο οδικό δίκτυο” το πρώτο πρόβλημα των πολιτών μέσα στην καθημερινότητα, σύμφωνα με ειδικό ερωτηματολόγιο του δήμου – Εδώ και 10 ημέρες ξεκίνησαν οι διαδικασίες ασφαλτόστρωσης

από aegeandigitalmedia

Μια πόλη με αρκετά προβλήματα στο οδικό δίκτυο, σε δρόμους και σε πεζοδρόμια , με τους πολίτες κυρίως για τις επικίνδυνες λακκούβες να διαμαρτύρονται συχνά κι ακόμη πιο έντονα μετά από το φαινόμενο Bora , που ήρθε και άφησε ακόμη μεγαλύτερα σημάδια στο οδικό δίκτυο. Κάπως έτσι παρουσιάστηκε η Ρόδος στην 1η συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής για το νέο έτος την προηγούμενη βδομάδα , από το ερώτημα που έθεσε ο δημοτικός σύμβουλος Εμμανουήλ Σαρικάς για την καθημερινότητα του πολίτη και την αισθητική αναβάθμιση που χρειάζεται το νησί πριν ξεκινήσει η νέα τουριστική περίοδος.

Επίσης , ο κύριος Σαρικάς ανέφερε πως μάλλον το μηχάνημα που χρησιμοποιείται για τις εργασίες αποκατάστασης δεν κάνει ορθή δουλειά , διότι ξανά οι πολίτες διαμαρτύρονται για φθορές. Ένα μηχάνημα με μεγάλο κόστος , όπως επισήμανε ο ίδιος στην ομιλία του.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τους δρόμους και τις λακκούβες , ο δήμαρχος Αλέξανδρος Κολιάδης είπε στην απάντησή του , πως πραγματικά είναι μεγάλο το μέγεθος σε λακκούβες που υπάρχει στο οδικό δίκτυο τόσο στο κέντρο της πόλης , όσο και σε άλλα σημεία εκτός. Ανέφερε μάλιστα πως σε συνεργασία με τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου και τον αντιδήμαρχο κ. Τσούβαλη , αλλά και με τη ΔΕΥΑΡ, δουλεύεται η καταγραφή τους για την άμεση αποκατάστασή τους. Ξεκίνησαν και κάποιες ασφαλτοστρώσεις σε ορισμένα σημεία προ 10 ημερών και συνεχίζεται αυτή η διαδικασία αποκατάστασης.

banner

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ :

“Εντοπίσαμε πως η διαδικασία αποκατάστασης γινόταν με έναν τρόπο χρονοβόρο γιατί δεν υπήρχε το υλικό. Δεν ήταν εύκολο ανά 5 ή 10 μέρες να επιλέγω εγώ το υλικό π.χ. ώστε να πάει ο εργολάβος ή οποιοσδήποτε και να κλείσει τις λακκούβες. Υπήρξε ας πούμε μια “εξάρτηση” στο πότε θα γίνει το μείγμα – πότε θα γίνει η άσφαλτος δηλαδή , πότε θα υπάρχει άσφαλτος και να μην μπορεί ο άλλος να πάρει 5 (λέω έναν αριθμό τώρα) , να πρέπει να πάρει 20 γιατί είναι πιο φθηνή τιμή και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να καλύψει περισσότερες λακκούβες. Η ψυχρή άσφαλτος δεν είχε παραπάνω από μία μέρα ζωής. Έριχνες μια λακκούβα και δεν την αποκαταστούσες, δεν ήταν ο σωστός ο τρόπος λοιπόν και πάλι μετά από κάποιες ημέρες υπήρξε φθορά και πρόβλημα. Ότι είχε να κάνει με τη θερμή άσφαλτο ήταν μια διαδικασία πιο χρονοβόρα. Το ψάξαμε αρκετά η αλήθεια και γιατί να μην μπορούμε να βάλουμε άσφαλτο το χειμώνα, λόγω κακοκαιρίας και βροχών ήταν η ερώτηση. Ψάχνοντας και βλέποντας από δυτικές πιο κρύες χώρες και την Σκανδιναβία εξίσου , το συγκεκριμένο μηχάνημα που λέτε έκανε καλή δουλειά , μιας και το αναφέρατε. Οι πολίτες που σας είπαν ότι το μείγμα δεν είναι καλό είναι της δουλειάς και ξέρουν; Θέλω να πω, ας δώσουμε λίγο χρόνο στην όλη διαδικασία που ξεκίνησε πριν 10 ημέρες και είμαστε εδώ να δούμε και να λύσουμε όποιο πρόβλημα υπάρξει , αν όντως έχουν θέμα κάποια σημεία αποκατάστασης. Τώρα , αν οι λόγοι που δεν αρέσουν οι αποκαταστάσεις είναι για το χρώμα του μείγματος ή επειδή έκανε πολύ θόρυβο το μηχάνημα και κάποιοι δεν μπορούσαν να κοιμηθούν, αυτό είναι άλλη κουβέντα. Υπάρχει τεχνική έκθεση γι΄αυτό το μηχάνημα που έχει ένα κόστος όπως σωστά είπατε. Kαταλαβαίνω ότι ο κόσμος έχει θέσει προτεραιότητα το οδικό δίκτυο και την αποκατάσταση των φθορών ως βασικό πρόβλημα κι αυτό είμαστε σε διαδικασία εργασιών να επιλύσουμε. Θέσαμε ένα ερωτηματολόγιο προς τους πολίτες μας μέσω μιας εταιρίας και μας παρουσίασαν το νούμερο ένα πρόβλημα τις λακκούβες – το δεύτερο αυτό της καθαριότητας – της αποκομιδής και πάει λέγοντας. Μέσα στα οικονομικά πλαίσια που διαθέτουμε , ψέξαμε πολύ για να καταλήξουμε σε αυτό το μηχάνημα. Προσπαθούμε να δούμε πως μπορούμε να έχουμε άμεση παρέμβαση στις λακκούβες με ειδική έκθεση και τεχνικές προδιαγραφές”.

newsroom:aegeanlive.gr

You may also like

©2023 aegeanlive.gr – All rights Reserved

Μ.Η.Τ. 242107

SOCIAL MEDIA