Οι Influencers έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας το τελευταίο διάστημα, καθώς έχει καταγραφεί πως σε ορισμένες περιπτώσεις δεν δηλώνουν τα έσοδά τους από τα προϊόντα που προβάλλουν μέσω των λογαριασμών τους στα social media.
Οι κατηγορίες των Influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της Εφορίας είναι πέντε και είναι οι εξής:
–NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
–MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
–Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
–MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
–MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
newsroom:aegeanlive.gr