Home » Blog » Στο επίκεντρο οι λιμενικές υποδομές της Πάτμου – Στο Υπουργείο Ναυτιλίας ο Δήμαρχος για μεγάλα έργα ανάπτυξης

Στο επίκεντρο οι λιμενικές υποδομές της Πάτμου – Στο Υπουργείο Ναυτιλίας ο Δήμαρχος για μεγάλα έργα ανάπτυξης

από aegeanlive

Η προώθηση κρίσιμων έργων που αφορούν τις λιμενικές υποδομές της Πάτμου βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τη συμμετοχή του Δημάρχου Πάτμου Νικήτα Τσαμπαλάκη και του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας και Λιμένων Μανώλη Κουτουλάκη.

Στη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκε η μελέτη για την κατασκευή εμπορικού προβλήτα στην περιοχή του Μέρικα, ένα έργο που θεωρείται κομβικής σημασίας για τη λειτουργία του λιμανιού, καθώς αναμένεται να οργανώσει αποτελεσματικότερα την εμπορική δραστηριότητα και να αποσυμφορήσει το κεντρικό λιμάνι της Πάτμου, βελτιώνοντας παράλληλα τις λιμενικές υπηρεσίες προς κατοίκους και επισκέπτες.

Παράλληλα, εξετάστηκαν οι διαδικασίες για την τροποποίηση και επικαιροποίηση του Master Plan του λιμένα Πάτμου, καθώς και η δημιουργία ναυδέτων για την εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας. Οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις εκτιμάται ότι μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά την αναπτυξιακή προοπτική του νησιού, διευρύνοντας τις δυνατότητες υποδοχής θαλάσσιου τουρισμού και αναβαθμίζοντας συνολικά τις λιμενικές εγκαταστάσεις.

Στη σύσκεψη συμμετείχε επίσης ο Διευθυντής της ΔΙΛΙΚΥΠ κ. Γληνός, ενώ μέσω τηλεφωνικής σύνδεσης παρενέβη ο μηχανικός του Λιμενικού Ταμείου Πάτμου Γιώργος Καρακατσάνης, παρουσιάζοντας τα τεχνικά δεδομένα και τις λεπτομέρειες των έργων που βρίσκονται υπό εξέταση.

Σύμφωνα με τον Δήμο Πάτμου, η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό και παραγωγικό κλίμα, με κοινή βούληση για την επιτάχυνση διαδικασιών που εκκρεμούν εδώ και χρόνια. Από την πλευρά του, ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων εξέφρασε τη διάθεση συνεργασίας για την προώθηση των αναγκαίων παρεμβάσεων που θα ενισχύσουν τις υποδομές του νησιού.

Κατά την παρουσία τους στο Υπουργείο Ναυτιλίας, ο Δήμαρχος Πάτμου και οι συνεργάτες του συναντήθηκαν επίσης με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας Στέφανο Γκίκα, τον οποίο ευχαρίστησαν για τη συμβολή του στην ολοκλήρωση της αδειοδότησης των μονάδων αφαλάτωσης στον Κάμπο και στην ευρύτερη περιοχή. Η εξέλιξη αυτή χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σημαντική για τη διασφάλιση της υδροδοτικής επάρκειας της Πάτμου, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες όπου οι ανάγκες αυξάνονται σημαντικά.

Στο πλαίσιο των επαφών πραγματοποιήθηκε ακόμη συνάντηση με τον νέο Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγο, στον οποίο ο Δήμαρχος ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα, επισημαίνοντας τη σημασία της στενής συνεργασίας για την προώθηση έργων που αφορούν τα νησιά του Αιγαίου.

Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Πάτμου Νικήτας Τσαμπαλάκης υπογράμμισε ότι η δημοτική αρχή συνεχίζει με σχέδιο, συνεργασία και σταθερή διεκδίκηση, με στόχο την υλοποίηση έργων που θα αναβαθμίσουν τις υποδομές, θα ενισχύσουν την αναπτυξιακή δυναμική της Πάτμου και θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των κατοίκων του νησιού.

newsroom:aegeanlive.gr

You may also like