
Σε «πεδίο μάχης» εξελίσσεται η υπόθεση δημιουργίας της λίστας με 1.000 καταναλωτικά αγαθά σε έκπτωση, με τρεις πλευρές να συγκρούονται: το υπουργείο Ανάπτυξης, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και οι βιομηχανίες.
Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να διαμορφωθεί μια ενιαία λίστα προϊόντων στα οποία θα γίνουν μειώσεις τιμών, με τη συμμετοχή να είναι «εθελοντική» τόσο για τα σούπερ μάρκετ όσο και για τους παραγωγούς. Ωστόσο, η διαδικασία αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολη, με έντονες πιέσεις από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης για ταχεία υλοποίηση.
Ήδη κοινοποιήθηκε και το δημιουργικό της αφίσας που θα θυροκολληθεί σε όλα τα καταστήματα σούπερ μάρκετ, ενημερώνοντας τους καταναλωτές για τη μείωση τιμών στα 1.000 προϊόντα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την Πέμπτη πραγματοποιήθηκαν σύσκεψη μέσω βιντεοκλήσης τόσο στα μέλη της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας όσο και στα μέλη του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ).
Το μεγαλύτερο σημείο τριβής αφορά την απαίτηση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, να συμπεριληφθούν στη λίστα αποκλειστικά επώνυμα προϊόντα και όχι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, κάτι που έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τις αλυσίδες.
Η εξέλιξη της πρωτοβουλίας θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό και την αποδοχή του μέτρου από την αγορά, αλλά κυρίως από τους καταναλωτές που αναμένουν ουσιαστικές μειώσεις στις τιμές των βασικών αγαθών.
newsroom:aegeanlive.gr