Home » Blog » Νέα μονάδα αφαλάτωσης στην Πάτμο: Έργο 830.000 ευρώ ενισχύει την υδροδότηση του Κάμπου και θωρακίζει το νησί

Νέα μονάδα αφαλάτωσης στην Πάτμο: Έργο 830.000 ευρώ ενισχύει την υδροδότηση του Κάμπου και θωρακίζει το νησί

από aegeanlive

Ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών ύδρευσης της Πάτμου μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, μετά την υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια, εγκατάσταση και διετή λειτουργία νέας μονάδας αφαλάτωσης στον Κάμπο, συνολικού προϋπολογισμού 830.115 ευρώ.

Πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας για το νησί, το οποίο φιλοδοξεί να δώσει ουσιαστική λύση σε ένα χρόνιο ζήτημα που απασχολεί κατοίκους, επαγγελματίες και επισκέπτες, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, όταν η κατανάλωση νερού αυξάνεται σημαντικά και οι πιέσεις στο δίκτυο ύδρευσης γίνονται εντονότερες.

Η νέα υποδομή αναμένεται να ενισχύσει αποφασιστικά την επάρκεια πόσιμου νερού στην περιοχή του Κάμπου, διασφαλίζοντας μεγαλύτερη αξιοπιστία στην υδροδότηση και δημιουργώντας καλύτερες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα συμβάλει στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων, προσφέροντας μια πιο σταθερή και βιώσιμη λύση στις ανάγκες του νησιού.

Ο δήμαρχος Πάτμου, Νικήτας Τσαμπαλάκης, χαρακτήρισε την υπογραφή της σύμβασης ως μια ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για τον δήμο, επισημαίνοντας ότι το έργο πέρασε από διαδοχικά στάδια προετοιμασίας, αδειοδοτήσεων και εξασφάλισης χρηματοδότησης, παρά τις αμφισβητήσεις που είχαν εκφραστεί κατά το προηγούμενο διάστημα για την πορεία υλοποίησής του.

Όπως ανέφερε, η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων διαδικασιών επέτρεψε την έναρξη ενός έργου που θεωρείται κομβικό για το μέλλον της Πάτμου και ειδικότερα για τον Κάμπο, περιοχή που αντιμετωπίζει διαχρονικά αυξημένες ανάγκες σε υδάτινους πόρους.

Ο κ. Τσαμπαλάκης ευχαρίστησε τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου, για τη συμβολή του στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης, καθώς και τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανο Γκίκα, και τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλη Κουτουλάκη, για τη στήριξή τους στις διαδικασίες αδειοδότησης και προώθησης του έργου.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε επίσης στους εργαζομένους και τις υπηρεσίες του Δήμου Πάτμου, οι οποίοι συνέβαλαν στην ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών που οδήγησαν στη σημερινή εξέλιξη.

Η νέα μονάδα αφαλάτωσης εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο έργων υποδομής που στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στα νησιά και στην ενίσχυση της ανθεκτικότητάς τους απέναντι στις αυξανόμενες ανάγκες που δημιουργούν η τουριστική ανάπτυξη και οι σύγχρονες περιβαλλοντικές προκλήσεις.

«Η Πάτμος προχωρά μπροστά με έργα και όχι με λόγια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος, υπογραμμίζοντας ότι η νέα υποδομή αποτελεί ακόμη ένα βήμα προς τη διασφάλιση των αναπτυξιακών προοπτικών του νησιού και την ενίσχυση της καθημερινότητας των κατοίκων.

Με την έναρξη της υλοποίησης του έργου, η Πάτμος αποκτά ένα σημαντικό εργαλείο για την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων της, επενδύοντας σε μια λύση που αναμένεται να καλύψει κρίσιμες ανάγκες για τα επόμενα χρόνια.

newsroom:aegeanlive.gr

You may also like